donderdag 13 juli 2017

Flourishing Phrases

Hallo Allemaal!

Allereerst ontzettend bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart en bericht, zo lief dat jullie toch weer de moeite nemen om een reactie achter te laten ondanks dat ik er even uit ben geweest.
Ik wordt er altijd helemaal blij van en heb dan ook gelijk weer zin om aan de knutsel te gaan.

Deze kaart heb ik gemaakt met de super mooie stempels van Stampin up "Flourishing Phrases, er horen ook prachtige stansjes bij waar ik ook een aantal van gebruikt heb op deze kaart. Inkt en cardstock zijn ook van SU (Marina mist). Hier en daar nog een glimsteentje, een stukje touw en klaar! Ik vond het wel leuk om de tekst op kraft te stempelen zodat deze er wat meer uitspringt.

Vandaag hebben we allemaal lekker vrij dus eens kijken of nog even lekker naar het bos kunnen, het weer ziet er gelukkig een stuk beter uit dan gisteren!

Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Liefs,
Wendy

16 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje met een mooi kleurtje blauw! Ik vind het een echt SU kaartje! Veel succes nog met de verhuizing, zal inderdaad een hele klus zijn geweest. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige combinatie het blauw met wit. Het ziet er zo sjiek uit, prachtig gedaan weer.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, Wendy.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaart !
    Het is ook een mooie set van SU !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart Wendy,
    ik vind de kleuren heel erg mooi en ook de tekst op Kraft is top!
    Hier was het lekker weer vandaag..en geen regen.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaart een juweeltje om te zien Wendy,prachtig in deze blauwe kleuren,de bloemen zijn er ok heel mooi bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Wendy!
    Super in deze blauwe kleur...de bloemen zijn heel leuk en de tekst uit kraft springt er mooi uit.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze stempels en stansjes zijn mooi zeg! Net als je kaart. De kleur vind ik ook mooi gekozen. Hopelijk heerlijk genoten in het bos.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Had hem natuurlijk al op fb gezien maar wilde hem hier ook nog even bewonderen, zo'n prachtige blauwe kleur en alles gecombineerd maakt het tot een geweldig mooie kaart.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie sierlijke kaart, jouw stijl en gevoel voor elegantie leent zich ook erg goed voor dit soort kaarten. Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Wendy, fijn om je weer terug te zien in blogland. Je begint weer met 2 prachtige kaarten. Deze is echt een plaatje. Supermooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow.....wat een super GAAF kaartje Wendy!
    Ik had hem gemist....maar dat kwam natuurlijk omdat ik door Ugchelen aan het wandelen was....haha!
    Leuke plaats....we hebben heerlijk gewandeld al was het woensdag wel heel erg NAT!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie chique kaart Wendy! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen