dinsdag 16 februari 2016

lollipop!

Hoi Allemaal,
Allereerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, wordt er helemaal blij van!!
 Gerie heeft momenteel een gave  candy op haar blog staan en hierin daagt ze iedereen uit om een lollipop kaart te maken. Ik vond dit zo'n leuk idee en ben direct aan de slag gegaan!!
De kaart is opgebouwd uit verschillende lagen en de basis van de kaart is eigenlijk de rozet in het midden. Door de vouwen krijg je gelijk een leuk hoogteverschil wat het geheel mooi speels maakt.

Het stokje heb ik gemaakt van een (xl) rietje, deze heb ik beplakt met papier en vervolgens heb ik er lint omheen gewikkeld.
Om de kaart te versieren heb ik prachtige embellishments van Scrap-unlimited gebruikt, zoals het houten frame om de afbeelding, de takjes en de bronzen figuurtjes.
Het was echt een feestje om deze "lolly" te maken, bedankt voor de leuke uitdaging Gerie!!
 
Bedankt voor je bezoekje aan mij blog, ik wens jullie allemaal een fijne avond en tot blogs!!!
Liefs,
Wendy
 
 
Polkadoodles - Lucky green
Allsorts - Circle cards
Card and scrap-_layers
Let's craft and create - Lace and pearls
 
 
 
 

23 opmerkingen:

  1. Wow, schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wendy wat een leukerd. Wat heb je dit mooi opgebouwd en mooie kleuren gebruikt. Heel gaaf gemaakt hoor.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo prachtig gedaan Wendy! Ook al heb ik hem al gezien....de beschrijving erbij
    en je enthousiasme en plezier van deze uitdaging is erg leuk om te lezen!
    Je embellishments springen er weer prachtig uit! En het geheel is zo mooi
    shabby geworden!!! Ook je eigen bewerkte rietje is heel creatief bedacht!
    Ik vind het weer een feest, dat jullie er net als ik heb gedaan, zo van genieten!
    Heel erg bedankt voor het mee doen met de uitdaging en ook succes!
    Fijne avond en lieve groetjes van Gerie


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,
    wauww supers mooi is je lollypop gemaakt
    prachtig en zo romantisch geweldig !!
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er geweldig mooi uit Wendy. Ik kende zo'n lolipop kaart helemaal niet' maar is wel leuk om eens op het to do lijstje te zetten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw!!! Supergaaf Wendy :-). Ik had het ook voorbij zien komen bij Gerie. Op het moment ben ik zooooooooveel aan het kleuren ;-). Maar ooit.....maak ik er ook één. Ik vind ze superleuk!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi Wendy, Erg leuk idee ook.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw dit is een hele mooi Wendy!!!
    Ben er helemaal weg van! Die gaat hoog scoren denk ik zo.
    Wil Gerie niet beïnvloeden hoor, whaha.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so pretty Wendy. Love the image and your lace and embellishments are beautiful.
    Enjoy the rest of your week.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wendy,
    je hebt een prachtige lollypop gemaakt, hele mooie kleuren, prachtig plaatje en de houten embellishments zijn er super bij..ik heb de klimopjes ook maar besteld..
    groetjes,
    Ans
    ..en succes met de challenge..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A super circle creation Wendy and all so beautifully embellished.

    Many thanks for joining us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal in jouw straatje natuurlijk, zo'n lollipop! Mooie mooi mooi, en weer helemaal toppie afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous lollipop card in vintage style. Beautiful details and embellishments.
    Thank you for sharing at Allsorts, welcome again;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a gorgeous creation! We're so glad you joined us for Challenge #110 at Let's Craft and Create.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thankyou for joining us at Allsorts this week.
    AnyOldCraft (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik blijf het schitterend vinden om naar te kijken hij is zoooooo geweldig mooi en .....ja gewoon een juweeltje en daar hou ik het bij.

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is stunningly beautiful. I love everything about it! The layers are perfect.
    Thank you for joining in with the 'Lucky Green' challenge at Polkadoodles Mia - DT Member xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wendy,

    Wat een prachtige projecten maakt je zeg! Ik kijk mijn ogen uit. De lollipop is echt super mooi! Zelf nog nooit gemaakt. Ik ga toch eens even kijken op het blog van Gerrie.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous Lollypop card Wendy !!
    Love all the layers and the lovely decorations on it :-)
    Thanks for joining us at Card and Scrap. Good luck :-)

    DT Astrid :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful!! Thanks so much for joining in our "Lace & Pearls" challenge at Lets Craft and Create :)

    BeantwoordenVerwijderen